Vet ikke graden av "fjern" for lavt stoffskifte pasienter-men varierer vel fraperson til person og ikke minst med verdiene i kroppen.
Selv føler jeg meg fjern og fraværende stort sett hele tiden.
Klarer ikke følge med i de fleste sammenhenger,redd folk tror jeg er helt korka til tider-men tipper de iallefall sier:ho der må jo være helt fjern"
Men av og til letter jo tåka og da er jeg med på det meste..Det rare er at til slutt så resignerer kroppen på en måte.
Jeg vet at ting burde vært gjort ,men det plager meg liksom ikke,helt til jeg våkner av dvalen en stakket stund og Da.....

Og ja jeg fikk tidl symptomer på lavt stoffskifte etter jeg var ferdig med Neo Mercazole,men legen sa det tok tid for kroppen å bli Normal.
Antar jeg var enig i det,normaliserte verdier ville allikevel føles for lavt når jeg hadde levd så høyt så lenge..
Men alt har jo en grense,og etter år burde jo det være på plass ikke sant..?
Du vet jo ikke hva verdiene var før du ble syk og kanskje finner systemet aldri tilbake den optimale formen igjen,tror heller ikke alle hormonene blir i balanse etter "gift"medisinen Neo Mercazole.Menstruasjonen forsvant hos meg i 2 år og prøvene viste overgangsalder,men jeg takka nei til østrogen-og menstr kom tilbake oer der enda 5 år etter.

Dere får bare følge med og be om jevnlig prøver-så får dere og sett om det svinger veldig.Det gjorde det hos meg i de 3 årene,men legene sa det var helt normalt og for de friske.
Men når du itillegg føler deg syk så er det Ikke normalt...
Forstå det endokrinologer og leger..