Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
13-02-08, 07:10 #7
Jeg leste i Thyra nr. 4 i fjor at NTF hadde tatt opp saken om hun som ble nektet opptak på Politihøgskolen fordi de mente at hypothyreose var âen alvorlig endokrinologisk sykdomâ. NTF klaget til skolen og mente at søkeren i alle fall burde ha fått gjennomføre opptaksprøven og den fysiske testen. NTF har også skrevet brev til Legeforeningen, justisministeren, helseministeren og arbeidsministeren om saken.
Det stoi bladet at NTF har fått full støtte fra endokrinologforeningen. Formannen er professor Eystein Husebye. Han skriver at diagnosen hypothyreose ikke burde ekskludere noen fra opptaksprøven ved Politihøgskolen.Ny her på forumet. Vet ikke hvor lenge jeg vil delta. Noe av informasjonen jeg finner her er nyttig, men samtidig synes jeg det er mye utskjellig av Norsk Thyreoideaforbund.
Lignende tråder
-
er det ikke lettere om noen lager en graph for Tsh osv?
Av evonnove i forumet TSHSvar: 5Siste melding: 17-05-12, 01:32 -
Gener påvirker responsen på kombinasjonsbehandling
Av nora i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 23-05-10, 18:43 -
Lavt stoffskifte grunn nok til å få yrkesrettet attføring?
Av Nettverk i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 15Siste melding: 08-01-10, 10:24 -
Ser noen noe ikke doktoren min ser?
Av Dolphin i forumet BlodprøverSvar: 9Siste melding: 25-07-09, 17:43 -
Vet ikke om jeg kan ha lavt stoffskifte?
Av mammamari i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-10-08, 10:25

Svar med sitat
Bokmerker