Jeg synes det var et bra innlegg av Bente Bakke. Omdal snakker av erfarng med å behandle pasienter ov flere år, men noen år siden så vi at pasienter som postet her som var behandlet av ham hadde lav ft4 og lav ft3 slik at det så ut som om han var imot å la pasinter ha lav TSH.
Hun har også før tatt fatt i ting og kommet med noe fornuftig , slik som når hun skrev en veldig bra artikkel om Omdal og Armour Thyroid.

Om diskusjonen om osteoprorose, de lærde strides siden mange undersøkelser gir forskjellig resultat, og de strides om TSH har noe med saken å gjøre eller ei. siste ord per idag at det ikke gjør det.

Veldig bra poeng, deg med lav TSH og lav ft4. Her er vi ved diskusjonens kjerne: en stor mindredel har det akkurat slik og må slåss med legene . De er jo ikke overmedisinerte når ft4 og ft3 er lave og TSH er lav. Masse innlegg om at det er magne slike på nettet.

Kan vi starte en ny diskusjon om osteoporose i en annen tråd som er lettere å finne igjen for ettertiden? Jeg har noen referanser jeg også.