Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
05-02-08, 15:53 #8
Innlegget er lest og tatt til "etterrentning"!!
Noen GENERELLE tanker :
Kommer du til et lyskryss og det lyser grønt og rødt samtidig, blir det galt samme hva du gjør. I psykologien minner det om det å få både ja og nei signal samtidig, det kan føre til en ..........!
Som pasienter må vi få lov til å si at vi langt fra er bra uten at dette nødvendigvis er subjektivt. Når vi etter normen har en ideell TSH. og akseptabel tyroksinverdi- burde ikke de fysiske plagene øke. En mister ikke enorme mengder hår, tiltagende ødemer rundt øynene, en stemme som er så hæs blitt at en skulle tro en var yngre og hadde annet kjønn,(pluss "hundre" andre ting )en får heller ikke unormale svar på andre stoffskifterelaterte blodprøver. Om alle andre ting blir kalt subjektivt, skulle blodprøver være objektive. Så min påstand er at vi oppfatter oss ikke som dårligere subjektivt, men vi er objektivt dårligere- selv om vi skulle være innenfor normalen aldri så mye..Det kan være uheldig å ta menneskers selvoppfattelse i tvil..Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat

Bokmerker