Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
04-02-08, 15:19 #5
Kjenner meg igjen....vet ikke grunnen, men blir andpusten av å gå opp en trapp nå og får samtidig rask hjertebank. Hvis jeg må opp om natta, kommer den raske hjertebanken med en gang jeg får lagt meg igjen. Går jo over etter en stund, men symptom som vedvarer kommer jo av noe. Jeg bare registrerer ting, samler dem i en sekk, og "slår meg til ro " fordi en får ikke svar likevel . Når en stadig roper i skogen og ikke får svar av dem som burde kunne gi det, har jeg lært meg til å holde kjeft.......Du nevnte at du blir sliten av å gå i trapper...jeg har så vidt nevnt det i en annen tråd, men sliter du med muskelstyrken din i lår og legger?? Er en guggen følelse blitt å gå OPP trapper(og jeg som har vært muskelSTERK)... Beklager at jeg nå har brukt tråden din til å komme ut på viddene, BILLE.
BILLE, beklager - i dag roter jeg visst bare i hodet-- klarer ikke å skille mellom det jeg har lest ; hvilke innlegg og hvem som har skrevet dem engang.....holder ikke trådene fra hverandre engang. Huff!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Hjertebank
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 18-01-13, 17:23 -
Hjelp meg, jeg har så mye hjertebank!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 04-04-10, 10:47 -
Hjertebank, er det forbigående?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 13-03-07, 11:41 -
Ferritin og hjertebank...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 22-02-07, 10:44 -
Hjertebank og liothyronin??
Av heisann i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 25-04-06, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker