Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
02-02-08, 13:49 #9
Jepp! Bedring på det punktet! Men vi er jo alle litt forskjellige så klart.Men akkurat det med tørre øyne og kontaktlinserbruk, har det bedret seg med høyere dose altså? Har du fått mer tårer? Trodde det toget var gått for meg jeg, optikeren mente det bare var og dryppe øynene (resten av livet..), og at det mest sannsynelig ikke ble mer fuktig der av seg selv. Men hvis det kan komme av stoffskiftetrøbbel er det jo kanskje håp da!
Du vet selvsagt at du ikke må ta Levaxinen den dagen du skal ta blodprøven? Viktig, viktig.
Hilma
Diagnose lavt stoffskifte og Hashimotos nov 2004. Bruker Levaxin, for tiden 175 mcg/dag
Lignende tråder
-
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte i over 10 år etter en graviditet
Av Lindalorraine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 27-03-07, 20:57 -
Jeg har hatt anoreksi, PTSD og nå i det siste lavt stoffskifte
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 43Siste melding: 23-11-06, 15:16 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker