Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Hybrid View
-
11-01-08, 18:59 #1
n`finn:
Det er ikke en forbigående fødselshypotherose. Har hatt denne sykdommen i mange år. men har ikke hatt noen bedring med levaxin. Har funnet at dosen min er 100 mg om dagen. Etter å ha gått på den i 1 år så hadde jeg det fremdeles ikke bra... Nå jeg endelig fikk time hos en på Aker så var jeg da gravid etter å ha prøvd i 2 år. Var etter en optimal dose og var sykemeldt i 1 mnd så roet kroppen seg såpass at jeg endelig ble gravid. Husker ikke hva verdiene mine lå på før fødselen. Dagen etter at jeg fødte var tsh min på 2.53. dette var 8 uker siden idag. Fikk ikke nok ned på dosa etter at jeg fødte så jeg har tatt litt formye levaxin. Hun på aker har fått blodprøver av meg gjennom svangerskapet og hun har fulgt meg opp nå. Hun burde vel vite hva hun gjør.. *håper jeg* og hun sa at jeg skulle få Liothyronin når tsh min var så nære 1 som mulig. Fungerte kjempebra under svangerskapet. da lå den på 0,91.
Får prøve Liothyronin nå så ser jeg hvordan formen blir. Kommer til og glemme ungen i en butikk snart.... er så glemsk. samt jeg er som en atombombe når det gjelder humøret mitt.. skal ingenting til for å detonere meg. så unger og gubbe går på eggeskall.. syns jeg freser for det minste.. stakkars folk som er i nærheten av meg. Bruker all min energi på lillegutt nå. så det ikke skal gå utover han. lille nurket mitt. Får jo så dårlig samvittighet når jeg føler meg som en dårlig mor. Orker ikke så mye bråk og støy. så en skrikeunge er nok. trenger ikke 4 lissom.
Nei, håper virkelig dette fungerer....Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Lignende tråder
-
Min datter på nå 14 år fikk endelig begynne med Levaxin
Av jorunnhf i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 23Siste melding: 13-07-10, 15:35 -
Jeg skal begynne med kosttilskudd idag.!
Av Jente25 i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Skal begynne med Armour :=)
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 29-08-08, 22:02 -
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 30-12-06, 12:14

Svar med sitat
Bokmerker