Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
29-08-08, 19:28 #1pandalakris Gjest
Skal begynne med Armour :=)
Jeg har nå fått fastlegen min til å skrive ut Armour til meg som et siste forsøk på å bli bedre.
Er det noen armourbrukere som kan hjelpe meg med en liste over hva jeg bør gjøre, og hva jeg ikke bør gjøre når jeg nå skal starte opp.
Er veldig greit å slippe å gjøre feil i denne prøveprosessen.
-
29-08-08, 22:02 #2
Re: Skal begynne med Armour :=)
Jeg tror ikke det er så vanskelig, og det går sikkert lett.
Levaxin har en halveringstid på en uke. Altså hver uke halveres levaxinmengden i kroppen og regnes som ute etter 5uker.
Derfor er det ikke noe i veien for å starte med kun å slutte med Levaxin noen dager før man starter med Armour, men hvordan du starter er ikke avgjørende for et godt resultat i lengden.
Armour inneholder 38µg T4 + 9µg T3 pr. Grain, men det finnes ikke noen formel for hvor mye Armour du trenger som baserer seg på Levaxindosen - du må finne det ut. Prøv om du kan begynne med 1Grain og tenk på at Levaxinen jo går ut av kroppen og må erstattes med høyere Armourdose.
Det billigste er å benytte Armour i 2Grains styrke og dele dem opp, men det er mindre deling om den første Armourboksen er 1Grain.
Det er vanskeig å dele i mindre enn 4 og du trenger 1/4Grain når du øker.
Det kan også være noe i at en blanding kan være gunstig. Det er det ikke hos meg, men andre melder om gode resultater.
Så håper jeg du får det bra.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Svar med sitat
Bokmerker