Viser søkeresultater 1 til 10 av 54
Threaded View
-
27-12-07, 01:44 #16
Re: Lavt stoffskifte & menstruasjonsproblematikk
Hej Celine
Opprinnelig skrevet av Celine

Det er meget bekymrende, at både din læge OG gynækologen ikke ser med alvor på dine menstruations problemer. Der går tid, men at regulere stofskiftet tager også tid. Måske et par år eller mere, forudsat at du kommer i den rette behandling, selv om der findes desværre ikke 100% garantier i det hele taget. Men der er gode chancer, hvis du selv tager fat og forbereder dig før du stiller klare krav til dine læger.
Problemet er, at du ikke længere har tid nok at bruge på diverse forsøg. Om det så er det alternative (jeg desværre ikke tror på, vil hjælpe i den sidste ende), eller fortsættelse med den medicin (Levaxin), du øjensynlig ikke reagerer positivt på.
Jeg vil derfor gerne opfordre dig til at overveje Armour Thyorid inden alt for længe, for selv for de helt raske bliver det ikke nemmere med tiden, at få børn, når man har passeret de 35 år. Og hvis du også skal have god tid til at få Armour Thyroid op i den rette dosis (det tager nemlig tid at nå dertil) og hvis virkningen skal kunne stabilisere sig, så du kan genvinde dine regelmæssige manstruationer, endsige kunne blive gravid - ja, så er der ikke megen tid at spilde, men hellere starte snart med selv at overtage styring af behandlingen af din sygdom. Jeg havde sendt dig en PM med nogle billeder, der viser eksempel på, hvad Armour Thyroid kan udvirke i tilfælde, der (måske) ligner dit.... Samme materiale lykkedes mig ikke at finde om Levaxin, selv om jeg tilbragte måneder på Internettet med det formål for øje.
Jeg ville aldrig skrive så direkte som jeg her gør, hvis du var 18-20 år gammel. Men som 27-årig er der ikke længe til, at det kan evt. blive for sent og derfor skal du have en fair chance og en direkte besked om, hvor du evt. kan begynde, når du nu skal overveje din fremtid m.h.t at kunne eller ikke kunne få børn.
Nora og n`Finn herinde er de sande "verdensmestre" i at forklare blodprøveresultater, så det ville være bedst, hvis du fremover altid kræver at få kopier af blodprøver med hjem, hver gang dit blod var testet for stofskifte - FRIT T3 og FRIT T4, TSH samt prøver for antistoffer (jeg lige pt ikke husker hvad hedder - hvis du får foretaget sådanne).
Held og lykke og god bedring• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Påvirkes blodprøveresultatene av menstruasjon?
Av Linn i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 05-01-07, 22:35

Svar med sitat
Bokmerker