Ja du Hansen, det er mye vrede her i gården også, men uansett - dette er jo et skritt i riktig retning! og jeg er glad NTF trykker denne artikkelen. Det viser jo at de kanskje (selvom den har vært godt bortgjømt hittil) allikevel har en viss interesse i å bistå sine medlemmer! Fortsetter de i denne stilen skal jeg vurdere å bli medlem.

Jeg har så absoliutt behov for å lære mer om armour og generell medisinering av hypothyreose, det er helt borti natta at jeg skal sitte og trikse og mikse med pillene mine selv, bare fordi legen min som jeg har råd til (offentlig) ikke har peil, og fordi blødprøvene ikke forteller noe. Det føler jeg meg da slettes ikke kompetent til - men jeg gjør det allikevel.

Jeg tar 4,25 grain armour daglig - dette er uøkonomisk og spørsmålet er om jeg kunne redusert dosen og erstattet med billig t4 (levaxin) men dette kan jeg heller ikke begynne å rote med på egen hånd. Har rett og slett ikke råd (altså tid/mulighet) til å risikere en mulig forverring.

Håper NTF nå kan spre ryktet om armour til det norske folk, også dem som ikke vanker på forumet her. Så vi kan få litt fremgang på sakene etterhvert!

Jeg skal iallfall kontakte dette sekreatet og høre om de kan sende dette armour-skrivet til det kvinnemennesket av en lege jeg hadde da jeg bodde i trondheim! Hun visste ikke hva armour var og gadd heller ikke å sjekke det ut. Levaxin fikk holde. Har ingen personlig vinning på å sende henne dette ettersom jeg bor i utlandet og har ny lege (dog står jeg fortsatt på hennes pasientliste) men hun skal jaggu få det i posten sin allikevel!!! ha ha. Kjenner nesten en liten barnslig følelse av fryd.