Takk for koselig svar Shanita!

Ja, jeg tror også at sykdommene kommer uansett, men jeg har vært stabil så lenge så jeg fatter ikke hvorfor jeg plutselig fikk et slikt hopp i TSH-verdi. Det verste er å ikke vite hvem man er lenger synes jeg, å føle at man ikke kontrollerer verken sin egen kropp eller eget sinn.

Tror nok ikke det er lurt å røyke uansett og jeg vil gjerne slutte igjen, men tør ikke nå siden jeg har hoppet opp og ned fra lavt til høyt og tilbake igjen de siste månedene. Føler at jeg må finne tilbake til "meg selv" igjen og så sørge for god oppfølging neste gang jeg slutter å røyke. Har ikke motivasjon heller, har nok med å holde meg oppegående om dagen.

Trist å høre at du ikke har det bra Shanita, det verste er når man ikke vet hva som er galt eller hva man skal gjøre for å få det bedre. Jeg har slitt i perioder selv, var stamgjest på legekontoret. De dyttet i meg sprøyter med jern og B12, antibiotika mot gjentatte UVIer og andre infeksjoner, div. medisiner mot sopp, syrepiller og gudene vet hva. Heldigvis var løsningen den gangen å bli glutenfri, men det tok lang tid og mange tårer og angstanfall før jeg kom så langt.

Håper du også finner ut hva som er galt med deg og at du får den hjelpen du trenger, det er ikke morsomt å være verken sint eller trist!

Klem fra Lilje som har måket bort snøen isteden for å fryse ihjel i den