Hei Berit S og tusen takk for fint svar!

Nå har det seg jo slik at jeg er ikke røykfri engang. Begynte jo på igjen etter 3 måneders røykeslutt (i sommer en gang). Det var akkurat som om kroppen ropte etter røyk og det har den gjort siden jeg begynte på igjen. Nå skal jeg ikke dra mine slutninger alt for langt, men det er nesten fristende å tro at kroppen hyler etter røyk fordi stoffskiftet ble for lavt da jeg sluttet og røyken øker stoffskiftet igjen. Jeg prøvde å si til legene at jeg ikke hadde hatt en TSH så høy som 11 før og at det eneste jeg visste jeg hadde gjort annerledes var å slutte å røyke, men ingen trodde på den teorien. Hvorfor jeg da gikk fra delvis stabil TSH på rundt 1 til plutselig nærmere 11 uten doseendring er det ingen som kan svare meg på.

Jeg vil slutte å røyke igjen, men jeg tør ikke uten at jeg får god oppfølging på stoffskftet for jeg er dødsredd for å gå igjennom denne prosessen på nytt. Det tar jo måneder av livet å bli bedre!

Jeg synes du skal prøve Lio hvis du har lyst - det kan jo hende at jeg rett og slett er for lav på Lev og at det fører til disse sinne-symptomene mine. Det er jo flere her som har blitt mye bedre med Lio så jeg håper at du ikke lar min historie skremme deg! Det er ikke sikkert det er Lio som er problemet mitt, kanskje jeg bare holder på å omdannes til Jack Nicholson i The Shining. Synes jeg ser meg selv hugge løs med øks på en dør for så å stikke hodet igjennom og se fæl ut...hehe.. :twisted: "Here's Lilje" :twisted:

Takk for støtten og stor klem til deg

Lilje