Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: utbrenning...?
Threaded View
-
18-11-07, 20:52 #7
Håper ikke å ta motet fra deg, men jeg har nå gått litt over ett år uten medisiner og med fine prøver, men føler meg dessverre ikke som mitt gamle jeg.
Enten så burde jeg ligget noe høyere i T4 ellers så har jeg pådratt meg en eller annen form for utmattelse. Ser at legen har ført opp slitenhetssyndrom som tilleggsdiagnose på sykmeldingen. Jeg går delvis sykmeldt og har hatt flere perioder med til og fra på jobb. Blir veldig lett sliten og da kommer anspente skuldre/nakke og hodepine +++. Føler jo at mine symptomer ligner på lavt stoffskifte, men siden mine prøver ligger så fint så får jeg ikke legen med på å prøve medisiner for å få det opp litt. Jeg synes jo det kunne vært greit å prøve det iallefall, men den gang ei. Har slitt en del psykisk også så jeg går på antideprisiva. Forsøkte å kutte de ut i sommer, men orket ikke.
Er lei denne greia nå. Skulle gjerne hatt tilbake noe av mitt gamle overskudd og stå-på-evne. Har mer enn en gang sagt til legen at jeg hadde det bedre med høyt stoffskifte enn jeg har hatt etter at det ble "normalt".
Mitt råd til andre er iallefall å ta det med ro mens det står på (det gjorde ikke jeg) så kan dere forhåpentligvis slippe utmattelse etterpå.
Lykke til
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Svar med sitat
Bokmerker