Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
04-11-07, 21:03 #9
Hei Shanita!
Jeg er i samme situasjon som deg mht at jeg har sluttet å røyke. Har vært røykfri i 6 uker, og har allerede lagt på meg 5 kilo. Pyton!!!!
Slanking har vært et vedvarende prosjekt for meg siden jeg ble hypo for seks år siden og gikk opp 10 kilo - desverre med varierende resultat. Oppleve det til tider som umulig å gå ned i vekt. For to år siden prøvde jeg Reductil. Gikk ned 4 kilo på en måned - herlig!!! Var selvfølgelig nøye med kost og trim i tillegg, men Reductil fungerte vedlig bra som "tilleggsfor". Jeg måtte desverre slutte etter en mnd pga høyt blodtrykk. Men - en venninne av meg gikk på Reductil, ble ikke plaget med blodtrykket, og tok av 13 kilo. Det beste av alt: Hun er der enda!
Vil absolutt anbefale deg å prøve. Regner med at vektkurven min flater ut etterhvert, og har tenkt å spørre lege om Reductil - kanskje blodtrykket mitt holder seg mer stabilt når jeg ikke røyker.
Lignende tråder
-
Røyk, menstruasjon og stoffskifte
Av may88 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 30-12-09, 23:45 -
Slankemedisin Reductil
Av Monja i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-02-08, 12:28 -
tok meg en røyk i igår
Av rikke i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 28-12-06, 21:11 -
lavt stoffskifte, vektnedgang og Reductil.
Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 30-08-06, 20:55 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17

Svar med sitat
Bokmerker