Heia Shanita

Må si at jeg sluttet å røyke for noen år siden, etter å ha forsøkt i mange år uten hell - det er det vanskeligste jeg har gjort i mitt liv. Og for en seier når jeg endelig fikk det til. Noen mener at å slutte å røyke kan være med på å utløse stoffskifteproblemer, andre mener de allerede er der, men at røyking holder stoffskiftet kunstig høyt. Uansett, så er røyking en så stor avhengighet at det er kjent at kroppen ofte får store reaksjoner når man slutter - men, de tingene går over etterhvert. Det som ikke går over, er de skadene man kan påføre seg via røyking. Nå har vel vitenskapen kommet så langt at det er liten tvil om alle de kreftformene og andre plager man kan få pga røyking. Så jeg håper for alt i verden at du ikke begynner å røyke igjen. Du er jo fantastisk flink som har klart å slutte, og det er langt fra sikkert at de sykdommene som har blomstret opp i etterkant av din røykestopp, vil gå tilbake igjen. Begynner du å røyke igjen, får du kanskje mange flere problemer. Håper virkelig ikke at du gjør det.

Jeg prøvde engang en måned med en dyr slankekur fra legen - ca 1000 kr for en måned. Husker ikke om dette var Reductil, men det var vel kanskje det? Fikk forferdelig diare, og det hjalp ikke på vekta.

Derimot brukte jeg Herbalife i flere perioder. Gikk ikke særlig ned i vekt på dette heller, men jeg fikk mye mer økt energi, så jeg orket å trene en del - altså ble det vel litt mer muskler og mindre fett? Og jeg var mye bedre i magen i de periodene jeg gikk på Herbalife. Har dessverre ikke råd til å fortsette på dette, ellers hadde jeg gjort det.

Lykke til Shanita. Kjipt at du skal slite med så mye... ;)