Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
17-10-07, 22:05 #5
Bruker
- Medlem siden
- Oct 2007
- Meldinger
- 6
hei kira!
jeg har lest en del om kantaxantin som det står om i artikkelen du viste til. det er lett å bestille fra utlandet, men ikke tillatt her i landet på grunn av mulighet for problemer med synet etter bruk. stoffet ble tidligere brukt i matvarer som fargeforsterker men nå er det slutt av samme grunn..
jeg har selv vitiligo forresten.. føler faktisk det er en sammenheng mellom hvordan jeg føler meg og spredningen av vitiligoen.. det kan jo være tilfeldig, men etter en lengre god periode i livet mitt fikk jeg tilbake mye av pigmentet.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Spennede skriv i Thyra om blant annet Armour Thyroid
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 11-07-11, 20:41 -
Vitiligo
Av Siri Ann i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 7Siste melding: 22-06-06, 09:13 -
Hypothyreose pasienter søkes
Av i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 14-09-05, 09:47 -
Vitiligo og fibromyalgi
Av Kirsten i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 13Siste melding: 15-08-05, 18:27

Svar med sitat

Bokmerker