Viser søkeresultater 1 til 10 av 97
Threaded View
-
11-10-07, 15:37 #37
Hei!
Jeg tipper sånn helt personlig at det å være imot alt etablert er nettopp en av markedsføringsideene til matoghelse, at de vil være imot det etablerte osv.
Internett og forumen er nytt og spennede for mange i forbundet og verdt å satse på synes jeg.
Jeg har selv tråkket i spinaten på forumene....man får virkelig høre det. De sier det de mener.
Var på foredraget til Lars Omdal og han snakker positivt om Armour Thyroid og jeg regner med at forbundet få mange spørsmål om det framover.
Du har vel oppfattet at mange rett og slett ønsker seg at forbundet skal hjelpe til at Thyroid eller en europeisk variant slik de har i holland (kommer fra danmark) blir mulig å få på blå resept for dem som ikke tåler levaxin, eller ikke får bra nok effekt av levaxin pluss liothyronin. Omdal hadde de riktige medisinske referanser som viser at et sted mellom to tredeler og 85 % er fremdeles trøtt og har symptomer som vedvarer på thyroxin.....
Han sitter jo i faglig råd til NTF.
nora
Lignende tråder
-
Diskusjon NTF vs Mat&Helse
Av minnie i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 97Siste melding: 21-11-13, 10:27 -
TSH diskusjon (eng.)
Av Mod i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 0Siste melding: 31-08-13, 16:56 -
Diskusjon med fastlege-vikar
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-10-11, 19:55 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker