Viser søkeresultater 11 til 20 av 28
-
01-09-07, 20:50 #11
Jeg får små tørre utslett forskjellige steder på kroppen. Har hatt flere akkurat i buksekanten, men da på ryggen. Har også fått dem på låret og på brystet.
Utslettet er ikke så stort, og det klør ikke. Det er rødt og tørt og dukker opp enkeltvis. Det tar en evighet før de forsvinner og noen av dem har aldri forsvunnet helt. Har time hos hudlege, men ikke før om 2 måneder. Alt tar jo så lang tid.Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
02-09-07, 12:11 #12
Jeg bruker nesten alltid olje når huden er våt. Er absolutt den beste "fuktighetskrem" jeg har prøvd. Kan fint også bruke kaldpresset olivenolje.
-
02-09-07, 18:50 #13
Jeg smører meg med en god bodylotion 2 ggr daglig, men selv da føles huden tørr og "død", særlig på bena. Uten krem blir det kløe og huden
"støver".
Hva som virker best på den enkelte er nok individuelt; de har mye bra på apoteket, og ofte små forpakninger på tilbud, så det går an å prøve seg fram.
-
10-10-07, 21:41 #14
Det ene symptomet etterføger det andre
Nå har jeg vært slapp i fire dager, bortsett fra i går fomiddag. I kveld forsvant også slappheten, men det har blitt eterfulgt av jeg fryser. Jeg har sjelden noe annet symptom i tillegg til slappheten, bortsett fra muskelsmerter. Er dette vanlig; at et symptom forsvinner og et annet dukker opp?
-
10-10-07, 21:46 #15
Jeg synes mine symptomer skifter plass hele tiden, men kan ikke si direkte at jeg har opplevd det du bekriver altså
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
10-10-07, 21:58 #16
Jeg vet aldri hvilken plager jeg har fra en dag til neste. Det eneste jeg har mer enn ikke er muskelsmertene og trettheten.
ShanitaSymptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
-
10-10-07, 23:16 #17
Tretthet og smerter er hos meg nesten hele tiden, så av og til glemmer jeg dem
Tenker på alle de andre symptomene liksom.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
11-10-07, 06:15 #18
Hehe ja.. sånn har jeg det også AnneMa..
Glemmer liksom det som plager deg verst siden man blir vant til å ha det sånn... Man får liksom en ny "normal"!
Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
-
11-10-07, 13:27 #19
Det er vel slik med det fleste av oss. Vi glemmer den smerten som alltid er der. Men så snart noen spør åssen det går. Da kjenner man smerten og symptomene igjen. Nesten slitsomt å bli spurt om hvordan vi har det...
Opprinnelig skrevet av Shanita
-
13-10-07, 19:48 #20
Ondt på halsen
En ung slekting begynte i går med Levaxin, 50µ daglig. Hun har fått konstatert lavt stoffskifte. I dag merket hun smerter nederst på halsen litt til høyre, skjoldbrukskjertelen(?), når hun tar på området. Disse smertene var der ikke i går. Kan Levaxinen ha forårsaket dette?
Mens jeg skriver; er ikke 50µ daglig en høy startdose?
Svar med sitat

Bokmerker