Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
10-10-07, 18:26 #1
Ødemer ved fysisk aktivitet.
nå har jeg nesten fått igjen kroppen min. ting fungerer (ja fortsatt), og jeg har gått ned mange kg...
jeg er heller ikke hoven lengen, bortsett fra når jeg går tur...
jeg har begynnt å gå mye, har besteget en del mindre fjelltopper i sommer.
det funker fint stort sett, men hendene mine hovner noe voldsomt når jeg går.
hva kommer dette av?
jeg får skikkelige pølsefingre :(
etter en halvtimes tid etter endt tur er jeg normal igjen, men det er litt irriterende når det står på.
er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette?Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
10-10-07, 21:53 #2
Høres utrolig ubehagelig ut. Jeg hovner i hender og føtter når jeg blir for varm. Jeg har ikke energien til å gå i fjellet, men har ikke gitt opp håpet enda. Jeg savner veldig naturen må jeg si!
Har desverre ingen råd utover å prøve å kjøle hendene i bekker og vann langs veien. kanskje det kan lindre litt.. Da med tanke på at det kan være varmen som gjør det.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
10-10-07, 21:56 #3
Tror det er helt normalt at hendene hovner opp når man går. Det gjør i alle fall mine. Det kommer sikkert av at de henger ned da.
-
11-10-07, 08:23 #4
Har det på samme måte som deg. Alltid når jeg går tur, så hovner hendene mine opp.
Kjenner ingen andre som har det sånn, så jeg tror det kan ha med stoffskiftet å gjøre.
Plages ellers også generelt med at jeg samler masse vann i kroppen om jeg spiser salt mat og rundt menstider.
Lignende tråder
-
Ødemer, og Levaxin kontra Thyroid USP
Av Bettie B. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 08-08-11, 20:08 -
Pludselig store ødemer
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 03-07-10, 21:15 -
Bedre mentalt, men verre fysisk med Liotyronin
Av anitab i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 09-08-07, 21:41 -
Legebesøk, kortisol, ødemer, sprengte blodkar m.m.
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 18-01-07, 17:15 -
Hvorfor får vi ødemer og hva kan gjøres?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 40Siste melding: 27-08-06, 23:11
Svar med sitat
Bokmerker