Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
07-10-07, 21:09 #12
Når jeg tenker tilbake kan jeg si at jeg har hatt symptomer i prioder ganske langt tilbake i tid.
Har som deg Sonja, vært inne på Tjernobyl. Jeg fikk jo diagnosen litt over et år etter, og jeg har også lest en finurlighet som at Rimsopp er en soppart som binder seg til calsium og cesium i jorda, og Tjernobyl var jo cesiumdrevet.
Og jeg spiste mange Rimsopp........
Og jeg har arvelighetsfaktoren og har sikkert hatt et svakt system som var lett å ta knekken på - jeg har ikke antistoff og må jo ha fått det av noe annet enn det mest vanlige.
Så er det jo også de mange såkalte hormonhermere som er i sving i vårt miljø - det høres også urovekkende ut. Kanskje jobben med klimaendringene vi ser har gått ut over forskning på andre viktige miløforstyrrelser ?
Men, bare en tanke jeg ikke har forutsettning for å uttale meg om.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker