Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Hodepine
Threaded View
-
18-09-07, 00:45 #14
Så interessant, Jane.
Skal kikke på det middelet på felleskatalogen en gang hvis jeg husker det, evt forsøke det.
Ja, her er det også mange slags VONDT uten at jeg synes det hører kun hjemme i den ene eller den andre kategorien, men, men, nå har jeg da fått analysert veldig mye av mine hodepiner i denne tråden.
Ja, jeg er luta lei av å være ufaglært spesialist på egen helse, man har verken kunnskaper eller krefter til å finne ut av alt, og det en selv finner ut av, vel, tror de noe på det?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Hodepine og hypothyreose
Av Bittebitt i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 09-05-10, 10:55 -
Hodepine og øresus foran dataen
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 25-01-08, 15:43 -
RAR HODEPINE
Av cathrin i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 05-04-07, 00:24 -
Hodepine av Armour?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-06-06, 00:00

Svar med sitat
Bokmerker