Viser søkeresultater 1 til 10 av 97
Threaded View
-
16-09-07, 14:59 #11
Desto viktigere for foreningen å markere SKIKKELIG avstand til legenes hegemonisering !
Det er iallfall en av mine grunner som begrunner min skepsis.
Og så gjelder gjelder ikke bare å få Armour på spisekartet - det er MASSE der ute som flere av medlemmene kan ha nytte av !
I Sverige har man forresten hele 2 produkter å "velge" mellom. Begge er syntetiske.
Noe foreningen jo må sette seg inn i ! Det går ikke an av en forening som skal representere alle medlemmene å stille seg uvitende til noe så viktig som enkeltmedlemmenes helse og hva som finnes på markedet.
Det aller siste du skriver er rett og slett stygg bruk av statistikk Anne Ma.
Det finnes ikke statistisk materiale som sier noe slikt !
Det er i beste fall legerykter og produsentpropaganda !
Om det skulle være legerykter, så foregår det vel omtrent slik : Så hvordan har de det i dag da fru.......
Jo takk jeg har det bra jeg.
Dette sier allfall min gamle mor. For det første har hun klippetro på at legen gjør alt for å behandle henne etter beste måte.
For det andre er hun så kognitivt svekket av den utilstrekkelige behandling hun har vært utsatt for gjennom et langt liv, at hun har mistet seg selv. Og den veien går det desverre med for mange av oss om vi ikke er våkne og står på selv for vår behandling.
For det tredje er det etisk svært betenkelig å føre en "statistikk". Her brytes alle regler for statistikkføring !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Diskusjon NTF vs Mat&Helse
Av minnie i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 97Siste melding: 21-11-13, 10:27 -
TSH diskusjon (eng.)
Av Mod i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 0Siste melding: 31-08-13, 16:56 -
Diskusjon med fastlege-vikar
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-10-11, 19:55 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker