Det er vel på samme måte som at dine argumenter ikke stemmer for meg ;) Jeg tror på å stå sammen på tross av forskjeller for å fremme en sak.

Men, er det ikke akkurat slike som oss som ikke blir friske av en pille, som er med i styre og stell av forningen også. Akkurat dem som ikke har så mye å gå på? Syke av thyreoidea og allikevel velger å bruke det lille de har for å prøve å gjøre en forskjell? Det er slik jeg oppfatter dem i hvertfall.

Og litt må de jo ha klart på de 10-15 årene de har eksistert.. Det er jo sinnsykt mange lokallag rundt om kring og folk har en plass å treffe likesinnede. Og vi er jo mer synlige hos legene også etter hvert tror jeg. Og uansett hva foreningen gjør må den høre på medlemmene sine for det er jo en liten forening og det burde ikke være for vanskelig å bli hørt ;)

Ellers er jeg enig med deg i at de bør skryte mer av det de oppnår for man ser dem ikke igjen. Men jeg tror ingen ting på at de er kjøpt og betalt. Så langt utover landet rekker hverken Aker eller legemiddelfirmaet ;) For det er jo en organisasjon fra hele landet og representanter fra over alt så vidt jeg vet..

Men jeg hadde jo trodd at du ville ha vært en resurs i et styre en plass. En som kan få ballen til å rulle