Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Hodepine
Threaded View
-
15-09-07, 22:19 #13
Hah, ser man det. Jeg var midt i en slags utredning hos min daværende fastlege for det hun kalte "en slags migrene" omtrent samtidig som man fant ut at jeg hadde høyt stoffskifte/Graves. Da hadde jeg vært plaget med denne hodepinen i årevis - spesielt som en intens "spiddefølelse" på venstre side av hodet, nesten helt ned mot/foran øret. Fikk det aldri til å stemme at det kunne være migrene, var jo ikke slik som det jeg hadde hørt, at man ble kvalm og ikke orket lys osv. Var bare vondt.
Fikk noe på resept som heter Cataflam den gangen, det fungerer som ei kule og jeg bruker det fortsatt en sjelden gang når denne typen hodepine blir for insisterende (som hvis det ikke har gitt seg etter 12 timer, f.eks.). Men at det kunne skyldes stoffskiftet, det vet jeg neimen ikke om noen legemennesker noen sinne har reflektert over, gitt.
Lignende tråder
-
Hodepine og hypothyreose
Av Bittebitt i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 09-05-10, 10:55 -
Hodepine og øresus foran dataen
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 25-01-08, 15:43 -
RAR HODEPINE
Av cathrin i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 05-04-07, 00:24 -
Hodepine av Armour?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-06-06, 00:00

Svar med sitat
Bokmerker