Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Tråd: Utstående øyne
Threaded View
-
06-09-07, 19:44 #9
Var hos endokrinologen min på Aker i dag, og fikk beskjed om at jeg måtte bestille meg time hos øyelegen igjen snarest råd fordi han mente han kunne se at det hadde satt seg litt på øynene. Om jeg hadde merket noe til at jeg hadde blitt "stor og stirrende" i øynene..? Jeg måtte nesten le, fordi jeg alltid har vært sånn (fikk høre at jeg hadde "kuøyne" da jeg var liten...
). Skal selvsagt gå til øyelegen, men innbiller meg/håper at det ikke er noe galt - at det bare er sånn jeg faktisk er og alltid har vært. Håper i alle fall for himmelens skyld at jeg ikke blir verre. (->
)
Lignende tråder
-
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41 -
TRAS. Kan man få utstående øyne når man er hypo?
Av camomilla i forumet Graves oftalmopatiSvar: 1Siste melding: 22-05-08, 15:00 -
lavt stoffskifte og hovene øyne og litt til
Av glaboy i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 6Siste melding: 27-09-07, 11:16 -
Rennende øyne og smerter i tunga
Av Tily i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 7Siste melding: 13-09-07, 20:38 -
Veldig hovne øyne
Av liten i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 2Siste melding: 18-12-06, 13:24

Svar med sitat

Bokmerker