Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
06-09-07, 15:55 #10
Tja. Jeg ble behandlet (mer el. mindre hodeløst av leger i distrikts-Norge uten den minste peiling på hva de holdt på med, har jeg nok skjønt i ettertid) med NeoMz i et år etter at jeg fikk diagnosen for første gang. Var så i OK form i halvannet års tid, tok blodprøver hver 3. mnd. som så fine ut. Hadde trua på at jeg skulle være blant de heldige som slapp unna med én runde.
Men så, tidligere i år, fikk jeg plutselig et kjempetilbakefall, og er nå midt i den vanskelige reguleringsprosessen - bruker både NeoMz og Levaxin, 100% sykmeldt på femte måneden, osv. osv.
Var hos endokrinolog på Aker senest i dag, og fikk bekreftet at selv om de kanskje kan klare å få meg noenlunde på stell igjen denne gangen, så har jeg veldig stor sjanse for å få enda et/enda flere tilbakefall iom. at jeg allerede har hatt ett. I så fall ville han helst operere meg, siden han mener det nå også har satt seg på øynene - noe som ikke skjedde i den første "runden". Og her går jeg og ønsker meg å bli gravid i løpet av et år eller to, og nå får jeg ikke lov til det heller. Nedslående nyheter på en ellers fin høstdag... :(
Lignende tråder
-
Hvor stor hydrocortisondose tar dere?
Av Jeanette Ws. i forumet HydrocortisonSvar: 4Siste melding: 27-07-10, 21:06 -
Hvor har du fått informasjon om sykdommen?
Av jessica i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 13Siste melding: 31-08-07, 17:26 -
Hvor stor dosis?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-08-07, 14:15 -
Hvor stor dose????
Av sugarfre i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 02-03-07, 00:35

Svar med sitat
Bokmerker