Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
Tråd: Ødemer
-
05-09-07, 00:13 #11
Jeg har også alltid merker etter sokkene, mer eller mindre.
-
05-09-07, 05:29 #12
Men det skal vel ikke gjøre SÃ… vondt? Jeg orker snart ikke mer, har bare lyst til å legge meg ned for å grine. Hvis ikke dette forsvinner må alle fremtidsplanene forandres og jeg må begynne "på nytt" på et vis.
Jada, voldsomt dramatisk, men kjennes som om det aldri skal forsvinne nå. Vanndrivende hjelper ikke heller så langt.
mon tro om man kan ta to....
-
05-09-07, 10:52 #13
Jeg plages og mye med ødemer.
Innimellom kan jeg være så fin, ingen antydning til hevelse. Jeg har merket at varme kan gjøre at de hovner mer opp (enn det som er vanlig). Ved mye ødem kan det være vondt å gå.
(Plages og med ødmer i hender/fingre og over øynene.)
MEN jeg merket at etter at jeg begynte på Armour, så har plagene blitt mindre. De er der, men ikke like håpløst. Greit nok at man kan bli litt hoven etter å ha trasket Berlin rundt i timesvis
-
05-09-07, 11:15 #14
Du bør gå til fysioterapeut som driver med lymfedrenasje. Det virker for en del folk
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
05-09-07, 15:47 #15
Takk for tipset!

Hvis ikke disse vanndrivende funker så blir jeg pent nødt til å se på andre alternativer.... Får se hva stoffskifteprøvene mine sier denne gangen først, men det gjør vondt så om noe annet enn piller kan hjelpe så bring it on! ;)
-
05-09-07, 16:41 #16
Bare å spørre legen om rekvisisjon. Så ringer du til du finner noen som driver med den typen problemstilling. Ikke alle som kan det av fysioterapeutene ser du
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Forværring av østrogendominans og ødemer - hjelp!
Av Pusen i forumet ProgesteronSvar: 3Siste melding: 28-10-12, 21:15 -
Ødemer, og Levaxin kontra Thyroid USP
Av Bettie B. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 08-08-11, 20:08 -
Pludselig store ødemer
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 03-07-10, 21:15 -
Ødemer ved fysisk aktivitet.
Av Lissa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 11-10-07, 08:23 -
Hvorfor får vi ødemer og hva kan gjøres?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 40Siste melding: 27-08-06, 23:11
Svar med sitat

Bokmerker