Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard Aker og kontaktinfo....

jeg måtte avbestille en time på Aker av diverse grunner, men hvordan gjør man egentlig det?
    jeg har tidligere prøvd å ringe dem, det går ikke....
    ingen tar tlf der. den ene gangen noen faktisk tok tlf var den satt over til en annen avdeling som lovte å viderebringe beskjeden min, noe de allikevel ikke gjorde.... :evil:

denne gangen sendte jeg mail.det hjalp heller ikke. fikk regning for ikke møtt time i posten i dag....

hvordan kommer man i kontakt med dem???? noen som vet?

baremei Gjest

Standard

I innkallingsbrevet du har fått står kontaktinfo. Nederst på siden.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

joda, men de svarer ikke på tlf...

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Kun brev?
    De burde i det minste lese eposten sin samt få satt tlf over til noen som kan ta imot beskjed synes jeg.....
    forbrukermyndighetene har akkurat undersøkt servicenivået i norske kommuner og det gikk på info på nettsidene, telefon--om de kunne svare på spørsmål på tlf samt om se svarte på epost. alt det forventes.

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Frogn
    Meldinger
    382

Standard

Da ville jeg sendt brev i posten... Bedre enn å måtte betale for ikke møtt time...
    Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
    Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Shanita
    Da ville jeg sendt brev i posten... Bedre enn å måtte betale for ikke møtt time...
    joda,men jeg stoler ikke på posten i det hele tatt... vet jo aldri om det brevet kommer frem eller ikke... :evil:

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    287

Standard

Håper du ikke har slettet eposten du sendte. Der er det informasjon om når du sendte den. Jeg ville ha skrevet et brev hvor jeg henviser til denne eposten, og skrive nøyaktig tidspunkt for når den ble sendt. Husk å ta kopi av brevet også

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bittebitt
    Håper du ikke har slettet eposten du sendte. Der er det informasjon om når du sendte den. Jeg ville ha skrevet et brev hvor jeg henviser til denne eposten, og skrive nøyaktig tidspunkt for når den ble sendt. Husk å ta kopi av brevet også
    det var ikke dumt kanskje.... ikke for at 100,- er så mye, men bare så irriterende at de ikke er å få tak i...

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    70

Standard

Vet ikke om det funker for time(av)bestillingsspørsmål, men jeg ringer alltid 22 89 45 40 når jeg enten vil vite prøvesvar eller komme i kontakt med "min" endokrinolog, og det har fungert helt fint så langt.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

denne gangen gikk det heldigvis...
    jeg fikk svar. men da ringte jeg veeeldig tidlig.

forrige gang jeg prøvde, så ringte jeg uavbrutt i sikkert 30 min uten at noen tok tlf. og det var samme nr. :(

Side 1 av 2 12 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn