Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Aker og kontaktinfo....
-
29-08-07, 21:28 #1
Aker og kontaktinfo....
jeg måtte avbestille en time på Aker av diverse grunner, men hvordan gjør man egentlig det?
jeg har tidligere prøvd å ringe dem, det går ikke....
ingen tar tlf der. den ene gangen noen faktisk tok tlf var den satt over til en annen avdeling som lovte å viderebringe beskjeden min, noe de allikevel ikke gjorde.... :evil:
denne gangen sendte jeg mail.det hjalp heller ikke. fikk regning for ikke møtt time i posten i dag....
hvordan kommer man i kontakt med dem???? noen som vet?Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
29-08-07, 22:30 #2baremei Gjest
I innkallingsbrevet du har fått står kontaktinfo. Nederst på siden.
-
30-08-07, 21:57 #3
joda, men de svarer ikke på tlf...
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
02-09-07, 18:17 #4
Kun brev?
De burde i det minste lese eposten sin samt få satt tlf over til noen som kan ta imot beskjed synes jeg.....
forbrukermyndighetene har akkurat undersøkt servicenivået i norske kommuner og det gikk på info på nettsidene, telefon--om de kunne svare på spørsmål på tlf samt om se svarte på epost. alt det forventes.
-
10-09-07, 13:51 #5
Da ville jeg sendt brev i posten... Bedre enn å måtte betale for ikke møtt time...
Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
10-09-07, 16:01 #6
joda,men jeg stoler ikke på posten i det hele tatt... vet jo aldri om det brevet kommer frem eller ikke... :evil:
Opprinnelig skrevet av Shanita
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
12-09-07, 14:44 #7
Håper du ikke har slettet eposten du sendte. Der er det informasjon om når du sendte den. Jeg ville ha skrevet et brev hvor jeg henviser til denne eposten, og skrive nøyaktig tidspunkt for når den ble sendt. Husk å ta kopi av brevet også
Sjøgrens syndrom, Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
-
12-09-07, 16:45 #8
det var ikke dumt kanskje....
Opprinnelig skrevet av Bittebitt
ikke for at 100,- er så mye, men bare så irriterende at de ikke er å få tak i...
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
15-09-07, 22:14 #9
Vet ikke om det funker for time(av)bestillingsspørsmål, men jeg ringer alltid 22 89 45 40 når jeg enten vil vite prøvesvar eller komme i kontakt med "min" endokrinolog, og det har fungert helt fint så langt.
-
16-09-07, 10:34 #10
denne gangen gikk det heldigvis...
jeg fikk svar. men da ringte jeg veeeldig tidlig.
forrige gang jeg prøvde, så ringte jeg uavbrutt i sikkert 30 min uten at noen tok tlf. og det var samme nr. :(Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Svar med sitat
Bokmerker