Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
26-08-07, 12:01 #17
"Da er det ikke Levaxinen som er synderen, men i stedet hjelperen?"
Skrev Yvette
Jo - slik er det jo bådet tenkt og ment, en intensjon vi må tilskrive medisinen og medisinerne.
Men det er jo ikke alltid den virker tilstrekkelig da - og da går det ikke an å si det ! "ikke virker tilstrekkelig" er nesten en utenkelig setning, men den kommer av og til fram etter ufattelig masing.
Men man gjør bare ikke noe med det ! Man bare lar pasienten segle sin egen sjø. Det gjorde de iallfall med meg - i 16år - og hadde jeg ikke klart å ta meg ut selv, så hadde jeg vært der enda.
Jeg tror til og med at man har god samvittighet for selve behandlingen iallfall - for man har jo prøvd "alt" !
Det vil si den ene medisinen som står nevnt i boka........
Men verden er full av medikamenter for dette som hver og en kunne hjelpe !
Har man ikke redusert sin ege proffesjon når man stirrer seg blind kun på det som står i ei eneste bok ? Er det påtide at de får ei tel ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, bivirkninger av Levaxin?
Av Minnitee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 27-02-16, 22:44 -
Stoffskifte og smerter i kroppen
Av Titti i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 5Siste melding: 31-01-13, 19:46 -
Smerter i hæl - kan det ha sammenheng med stoffskifte?
Av FemIce i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 25-12-09, 10:33 -
Lavt stoffskifte - levaxin - menstruasjon.
Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 03-07-07, 12:46 -
Fra levaxin til armour?
Av resi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 02-12-06, 01:20

Svar med sitat
Bokmerker