Sitat Opprinnelig skrevet av Stina
(Yvette - du sier generelle smerter, kan du utdype det noe, eller er det et tilfeldig ordvalg? Mine smerter er nemlig veldig spesifikke - det er de samme stedene det gjør og vondt, og de samme stedene smertene øker i styrke ved vedvarende kulde og vind f.eks. Ikke meningen å flisespikke, forsøker bare å forstå om noen av dere andre har samme type smerter som meg, og hvordan dere evt ble kvitt dem ;) )
Stina - litt feil ordvalg. Jeg mente vedvarende smerter i hele kroppen, og ikke på spesille steder. Greidde ikke å finne ut om det var mulskelsmerter, smerter i skjelettet eller noe annet. Jeg var til reumatolog, men de fant ingenting der.

Det gikk iallefall over til slutt, og det må ha gått over på den tiden jeg tok Levaxin. Jeg endte opp med 175µg før jeg gikk over til Armour, som er ganske nøyaktig ett år siden. Smertene varte IKKE i 2 år (som er Levaxin-tiden min). Kanskje må man opp på en høy dose - uansett thyroxintype - for å få bukt med disse smertene.

I mitt tilfelle er det ikke tvil i det hele tatt at det startet da jeg begynte på Levaxin. Denne forklaringen kjøper jeg:

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn
En type smerte som man antar vi kan ha, oppstår fordi avfallstoffer fra ufullstendig forbrenning stadig må dekomponeres i vevet der det er lite blodgjennomstrømming.
Da er det ikke Levaxinen som er synderen, men i stedet hjelperen?