Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
24-08-07, 10:26 #5
Takk, n'Finn ;)
Stemmer fullstendig med egne antakelser, t.o.m. egne antakelser jeg hadde i flere år før jeg kom "i det gode selskap" ;) Selv om jeg ikke forstår hva dekomponeres er...?En type smerte som man antar vi kan ha, oppstår fordi avfallstoffer fra ufullstendig forbrenning stadig må dekomponeres i vevet der det er lite blodgjennomstrømming.
Ja, det kan jo se sånn ut (eller fordi de ikke kommer inn i cellene pga resistens eller annet...). Så hvordan tåle stor nok dose? Håper jeg finner en vei...Jeg tror mange av oss går med smerter som kunne blitt mendre iallfall med høyeere dose enten det er Levaxin eller Armour. Det må til for å få en mer fullstendig forbrenning, og det vil lage mindre mengde avfallstoffer.
Hormonene virker ikke godt nok når de ikke er mange nok."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, bivirkninger av Levaxin?
Av Minnitee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 27-02-16, 22:44 -
Stoffskifte og smerter i kroppen
Av Titti i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 5Siste melding: 31-01-13, 19:46 -
Smerter i hæl - kan det ha sammenheng med stoffskifte?
Av FemIce i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 25-12-09, 10:33 -
Lavt stoffskifte - levaxin - menstruasjon.
Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 03-07-07, 12:46 -
Fra levaxin til armour?
Av resi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 02-12-06, 01:20

Svar med sitat
Bokmerker