Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: trening!
Threaded View
-
16-08-07, 00:10 #17
Tror mangel på energi nok er et mer utpreget problem for visse stoffskiftepasienter. Som med det meste når det kommer til oss så varierer det stort
Det at det blir helt umulig å trene ser jeg på som mangel på energi. Hos meg blir jeg ikke bedre av trening heller verre. På tross av det er det viktig å bevege seg.
Jeg tror det er mange som har problemer med å trene hardt. Lammende trette ben og armer er umulige å bevege. Og klarer man det er det som i sakte kino.. Jeg har til tider problemer med å løfte bena fordi musklene er helt fylt til randen med bly. Jeg har jo sett at det er flere her på forumet som trener hardt og mye og det har forundret meg stort. Tenkt en del på det ja.. Jeg er som Shanita. Hverdagen tar knekken på meg. Har få bedre perioder hvor aktivitetsnivået blir bedre, men det kommer alltid med en pris jeg egentlig vurderer til å ikke å være verdt det. Men klarer ikke å styre meg heller
Men alt dette, det viser jo bare hvilken komplisert pasientgruppe vi er..
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Levaxindose og trening
Av Elly i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 27-07-08, 15:23 -
Trening
Av Klara i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 06-12-06, 18:03 -
trening er dyyyyrt
Av nemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 12-05-06, 08:56 -
Øke stoffskiftet ved trening
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 22-04-06, 23:10

Svar med sitat
Bokmerker