Illustrativ link der Yvette !
Doktoren avslører jo kunnskap om hvordan dette bør fungere hos friske mennesker.
Jeg er jo fristet til å spørge hvorfor den gode doktor ikke klarte å svare på dette presise spørsmålet.
Svare på sine egne spørsmål skal man vel aldri, men er det ikke tenklig at det rett og slett er for at man mangler basalkunnskap om stoffskiftet ? Ikke spesiellt for denne legen, men det er vel kunnskap som vi tror legene har, men som de må tynes til ganske pressede situasjoner før de avslører at de ikke har den kunnskapen. Og de finner den ikke på internett heller. Og det kan jeg bekrefte.

Eller har de den, men bruker den ikke - altså kan ikke logisere med forutsetninger å få fram svar på spørsmål som ikke er stillt før ?

Fører ikke lavt stoffskifte til at alt går saaaakte da ?
Jeg har iallfall en klar formening om at restitusjon er stoffskifteavhengig. Den foregår jo på tider av døgnet hvor stoffskiftet er det eneste som holder åpent - for å si det slik.

Men jeg har en mistanke om at det kan ligge den utbredte misforståelse bak det unvikende svaret, at man tror på det som NycoMed skriver på pakkseddlen - nemlig at "Levaxin virker som kroppens eget hormon".
Og spørgeren har nok normerte prøvesvar - og da er han som alle andre.
Derfor den generelle forklaringen ...........