Jeg har også vært plaget med fordøyelsen i mange år. Tidligere var jeg slik at jeg fikk diarè i ukesvis hver vår Da jeg fikk lavt stoffskifte har det gått tregt for å si det mildt.

I januar i år fikk jeg overdosesymptomer ved bruk av Levaxin (brystsmerter og smerter i armer og ben). I månedsvis før dette hadde jeg hatt magekramper med påfølgende diarè.

Da jeg forstod at jeg ikke ville bli utredet for binyreproblemer, måtte jeg finne på noe selv for å kunne fortsette på Levaxin. (Jeg fikk de enkleste blodprøvene da, de som bare ser ytterpunktene av problemene.)

Så jeg har siden slutten av mai gått på et vitaminprogram. Og det første jeg merket ved bruk av disse tablettene var bedring i fordøyelsessystemet. For første gang på mange år fungerer dette normalt. Så da krysser jeg fingrene for at det også fungerer videre etter at kuren er unnagjort.

For min del tror jeg at forandringen fra "hard" til kramper og "løs" fulgte andre ting som skjedde i kroppen min. Altså at jeg var på vei til å få problemer med binyrene.

Håper du finner ut av dine problemer, Rikke, det er i alle fall ikke veldig hyggelig å gå med diarè

fra Lie