Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
24-07-07, 18:13 #2
Hei og velkommen, om en kan si det slik da. Du er jo her fordi du ikke har det bra.....
Mange som grumler over hva legen sier. Ikke alle får det til å stemme - ikke alle blir bra heller - så det er ikke så rart. Fint med denne siden.......
Det jeg kjenner meg igjen i, er at det dabber av noen uker etter en doseøkning.
Jeg har hatt dette lenge og først nå finni ut at det jo bare betyr at doen er blitt for liten og trengs å økes. Det er mye bedre å lære seg dette enn å styre dette etter blodprøveresultater. (min mening)
Ingen vet hva verdiene skal være for at du skal ha det stabilt og bra. Dine ligger innenfor grenseverdiene nå, men det er ikke sikkert at de skal det for at du skl ha det bra. Når du har det stabilt og bra kan du jo ta en prøve, så kan legen kose seg med den........
Så etter min mening behøver du ikke be om noen ny prøve - det er ikke prøven som gjør deg bra - hos meg var den et hinder for å få det bra fordi legen sa jeg ikke skulle øke mer, men heller gå ned.
Og det var helt feil !
Det er vel ok å gi legen en sjanse, det jeg meder er at du skal beholde kontrollen over dette og bare støtte deg til hva andre sier.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Fikk konstatert hypotyreose i april 06
Av Linn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 88Siste melding: 19-01-10, 10:13 -
Har jeg lavt stoffskifte? Hva tror du?
Av tulia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 29-12-09, 17:25 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Ny her og tror jeg har lavt stoffskifte
Av marthemaria i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 12-11-07, 19:24

Svar med sitat
Bokmerker