Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
16-07-07, 17:50 #25
Re: Dette tar livet av meg
Er innom bare sånn kjapt med lånt pc. Får kanskje min egen opp å gå igjen i løpet av onsdag.
Opprinnelig skrevet av lolipop2000
Dette kan godt ha noe med stoffskiftet å gjøre. Jeg har ikke noen medisinsk utdannelse eller noe, men selv slet jeg med løs mage og diare i fjorten år før jeg fant ut hva det var. Ingen leger hjalp meg, den beste kommentaren jeg fikk fra en lege var at jeg "bare skulle se på diareen som en fin måte å gå ned i vekt på".
Jeg har nemlig i alle disse årene hatt for lavt B12-nivå! Jeg har hatt B12 innenfor "normalen", men dog for lavt for meg. En gang kom B12 såpass under normalen at legen reagerte og satte meg på B12-sprøyter. Og da var det tvert slutt på mageproblemene!
B12 har nemlig innvirkning på nervene som styrer tømmefunksjonen både i tarmen og urinblæra, og ved mange på B12, kan dette altså gjøre utslag i tarmen.
Det er nå to år siden jeg fant ut av problemene, og nå går jeg på en stor dose B12 sugetabletter som jeg kjøper helt lovlig her: www.vitaviva.com
Har du vært hos endokrinolog? Hvis ikke så bør du forlange å bli henvist til en!
For dere som tenker på å gå til endokrinolog kan jeg tipse om at det finnes en slik ved Sandvika Spesialistsenter. Man må dog ha henvisning fra fastlegen, men det kan være et greit alternativ for dem som ikke vil vente på tid ved Aker sykehus.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-07-07, 18:52 -
LIVET I DELVIS KOMA
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 20-02-07, 11:50 -
ta tabletter resten av livet?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-02-07, 18:14 -
Når livet begynner å få form igjen
Av sivcath i forumet SolskinnshistorierSvar: 7Siste melding: 22-10-06, 13:22 -
En god latter forlenger livet heter det
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 05-06-06, 20:31

Svar med sitat
Bokmerker