Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
12-07-07, 21:23 #22
nå er jeg ingen ekspert, men de resultatene er ikke normale. skjønner godt du er frustrert, har hatt mange deppe perioder selv.....for det første må du bytte fastlege med en gang.
de fleste her inne har tidvis sterke symptomer, men jeg tror inkonsitensen din skyldes noe helt annet. har iallefall aldri vært borte i det før?
jeg har slitt selv med dette greiene siden videregående, og er nå 26. har sovet meg gjennom studiene(ufrivillig selvfølgelig), men er snart ferdig med masteren og har fått bra karakterer - så det går faktisk an
selv måtte jeg skifte fokus fra det negative, og bare infinne meg med situasjonen. jeg innså at ingen andre kunne gjøre det, og faktisk føler jeg meg bedre nå som jeg forsøker å fokusere på det positive.(ikke fysisk da, men likevel..)
du er nok inne i en mørk periode nå, og det dummeste du kan gjøre er å sitte inne foran pc`en. det gjør deg enda mer apatisk og kjip i humøret. prøv å få deg noen turer ut, selv om de er korte!
Lignende tråder
-
LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-07-07, 18:52 -
LIVET I DELVIS KOMA
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 20-02-07, 11:50 -
ta tabletter resten av livet?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-02-07, 18:14 -
Når livet begynner å få form igjen
Av sivcath i forumet SolskinnshistorierSvar: 7Siste melding: 22-10-06, 13:22 -
En god latter forlenger livet heter det
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 05-06-06, 20:31

Svar med sitat
Bokmerker