Mange artige ting her dere...
Har ikke prøvd antidepressiva, men har ikke videre lyst til det heller og enda mindre etter det dere forteller om de. Og dessuten- det er jo ikke bedre å bli avhengige av de enn av sovetabletter heller?
Men det som er felles for oss alle som skriver her, er jo at vi har noe krøll med stoffskiftet, så det er jo helt klart at det er hormonell ubalanse.
For min del er T3 bra men T4 lav pga at jeg bare går på Armour. Har prøvd tilegg av Levaxin, men det gir bare bivirkninger, så hva gjør man så med det???
Har selvfølgelig vært innom hele historien med levaxin alene, så kombibehandling med liothyronin, så armour og levaxin, og nå altså bare armour. Been there, done that...but thank you, anitab.
Men det er jo mye søvnkvalitet dette handler om, for sover man på antidepressiva eller sovetabletter, så blir det på en måte falsk søvn. Vi overstyrer vår naturlige biologiske søvnklokke og kommer vel aldri ordentlig inn i REM søvnen som jo er den dype, fullstendig bevisstløse tilstanden. Vi sover lett, våkner av de minste lyder. JEG VIL HA MIN NATURLIGE BIOLOGISKE SØVN TILBAKE!!!!!!!!!!!!
Ã… som jeg lengter etter å våkne utvilt og energisk og glede meg til å ta fatt på en ny dag! For jeg HUSKER jo hvordan det var for lenge, lenge siden... Men selv om dere som har skrevet inn her også lider, så er det på en måte en trøst å ha fått disse svarene fra dere, for da er man jo ikke alene om å lide.. og det er jo forsåvidt bra å få bekreftet at dette også er et problem for oss med lavt stoffskifte. De lærde sier jo selvfølgelig at hmmm dette er jo rart for lavt stoffskifte? da skulle du jo ha sovet hele tiden da...? He he så mye for det kunnskapsnivået..
God natt dere, nå skal jeg innta min tablett, proppe ørene og bind for øynene og håpe på 4 timer....