Hei og tusen takk for svar.

Uff dette er ikke lett sjønner jeg.
Grunnet til at jeg lurer på disse tingene er at jeg mistenker at jeg kanskje har cøliaki eller intoleranse mot noe hvete/melk eller lingende, men det er jo så vanskelig å skille hva som er hva.

Jeg har kjempet mye for å få disse tyroksintablettene men en stund før jeg fikk dem begynte jeg plutselig å føle meg energisk, våken, kunne bruke hjernen bedre, huden ble bedre, fikk mindre hodepine, muskel/leddsmerter og diare

Så begynte jeg å tenke på hva jeg hadde gjort de siste ukene og det eneste jeg kom frem til var at jeg kun hadde spist rugbrød, ikke noe hvete i det hele tatt. (Vet det er gluten i rugbrød også, men så ble jeg jo ikke helt bra heller, bare bedre)

Dermed så begynte jeg å spise hvete igjen og ble etter 1-2 uker veldig dårlig igjen. Jeg er trett og sløv, magen er oppblåst, går på do 4-8 ganger om dagen, er nedstemt og trist, har kløende utslett overalt og hodebunnen er igjen totaldekket av flass..

Skal fortsette å spise hvete nå for å se om det kan hjelpe med tyroidtablettene. De med cøliaki kan jo ofte være undervektige. Jeg er rimelig normalvektig, litt i overkant kanskje, men trener 3 ganger i uken og spiser rett og passe mengde. Og ingenting endrer seg!