Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
12-06-07, 21:28 #3
Prøvde pubmed, men må visst ha en eller annen brukerstatus for å få hele artikkelen gratis. Men veldig greit å søke og lese abstrakter.
Jeg fikk p-piller mot kraftige mens- og eggløsningssmerter for tre år siden, og ingen av legene jeg var hos på gyn heller sa noe om å justere dosen. Jeg mente jeg hadde lest noe om det, så jeg spurte på apoteket da jeg hentet p-pillene, men de sa det ikke skulle virke inne på stoffskiftet. Jaja, jeg får den ene aha-opplevelsen etter den andre for tiden. Ble mnemlig veldig hypo den sommern, helt "uforklarlig"
Nå har jeg skjønt at jeg må ta ansvar sjøl for dosering og oppfølging, men jeg skal nok til fastlegen igjen om noen måneder. Vet du hvor jeg kan finne noe om cellegift, stråling og cytokiner og at de senker TSH som jeg kan ta med til henne? Hun var jo så redd for min lave tsh.Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
Lignende tråder
-
Forhøyet anti TPO høyt stoffskifte.
Av ElisabethA i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 10Siste melding: 20-03-11, 13:43 -
anti-tpo på over 300... lavt stoffskifte
Av lykkepillen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 30Siste melding: 08-02-11, 10:11 -
Ny på forumet - Lavt stoffskifte, høy Anti-TPO og cøliaki
Av Peon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 26-10-10, 21:48 -
Hvilken form for lavt stoffskifte? Høy anti-TPO
Av Cossie77 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 19-03-10, 13:56 -
Siste måling viste anti-TPO 2550, og anti-Tg 10650
Av fredlund i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 15-06-05, 17:44

Svar med sitat

Bokmerker