Ja, enig i at du kanskje burde prøve en diett med mye fett og proteiner siden en diett uten fett og sukker ikke hjalp.....jeg selv er blodtype 0 og da passer noe ale steinalderdiett og atkins og Skaldeman veldig bra. Og jeg slipper å være sulten.

Jeg tenkte at du tar nok den store dosen levaxin fordi du MÃ… ha ft4 over referanseområdet fordi du er hypo ellers, fordi du har insulinresistens som jo er kjent for å tette igjen reseptorene også for stoffskiftemedisin.
Noen har hatt stort hell med å ta metformin da. Det senker disse resistensene.

Les også det jeg har skrevet i referatet fra møtet med en fra Fedon-Linberg-klinikken, hun lister opp hva man spiser, altså ikke noe brød og helst for eksempel omeletter og grønnsaker istedenfor og visse vitaminer i større doser og fettsyrer i større doser for å senke insulinresistensen osv. Hun sa at mange pasienter måtte senke dosen sin med stoffskiftemedisin...det sier noe. (står i kostholds-mappen her tror jeg)

Det fins også en viss mulighet for at man i virkeligheten har cøliaki, hos 20-30 % er det overvekt med cøliakien og den forsvinner på glutenfritt....jeg selv gikk ned i vekt også på glutenfritt.