Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Lavt stoffskifte og vekt
Threaded View
-
10-06-07, 21:09 #3
Re: Lavt stoffskifte og vekt
Hej Kathrine
Opprinnelig skrevet av Kathrine

Der er forskel, selv på de stofskiftesyge der har den samme sygdom. Disse forskelle kan medføre at vi skal have forskellig behandling eller reagerer forskelligt på den samme medicin og maden.
Det har fået mig til at tænke på, at hvis vi er oprindelig forskellige m.h.t. den stofskifte-type vi er født med - kan det være, at dette kan give et fingerpeg imod, hvorfor nogle klarer sig bedre end andre, selv om vi alle prøver at gøre de rigtige ting omkring livsstil og vægten.
Måske kunne det hjælpe at studere lidt disse forskellige "stofskifte-typer" og finde ud af hvilken type man selv er.... også selv om man er syg - tilhører man jo fortsat den type man er født som....
I hvert fald skader det ikke at se på, hvad der findes af info om det. Jeg er faldet over en spændende artikel om emnet Metabolic Typing. Håber du kan få noget opmuntrende ud af det.
http://www.alun.dk/slank-metabolic-typi ... e-type.asp• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
Av lady90 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-08, 19:58 -
Vanlig å rase ned i vekt med lavt stoffskifte
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 22-07-07, 23:40 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
ned i vekt me avt stoffskifte?
Av stina21 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 27-05-06, 19:35

Svar med sitat
Bokmerker