Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Threaded View
-
10-06-07, 19:41 #13
Nej, det tror jeg ikke.... jeg har ventet i 4 måneder, bare for at møde op hos een, der på forhånd erklærer at han ikke finder stofskiftesygdomme udfordrende nok
Opprinnelig skrevet av anitab
Jamen Anitab
- hvad kunne jeg så forvente mig af ham? Jeg følte, at jeg spildte fire måneder på at vente og ville ikke spilde en halv time til. Godt nok skrev jeg så et opfølgende kommentar til den henvisende læge og til Sygesikringen (der betaler for denne "ingenting" af en konsultation), men jeg fik aldrig noget svar (selvfølgelig).
Jeg har dog en formodning, at hvis flere patienter reagerede med en afvisning overfor den slags - ville det før eller siden begynde at presse lægerne til en forbedring. For som mænd jo ofte siger: "hvorfor skulle man ændre noget, der fungerer?" For dem
. Det fungere jo så længe ingen sige åbent fra hver for sig og i samlet flok.
Men hvor mange trætte, stofskifte-udmattede kan klare at gennemføre den slags protest? Ikke mange. Jeg selv kan det kun fordi min medfødte ære-nidkærhed, nogen gange er stærkere end min sygdom 8)• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Knutestruma - Fine blodprøver
Av Angelina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-10-07, 19:19 -
huff så meg i speilet i stad
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 17-03-07, 17:46 -
Oppgitt
Av Trinelise i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 26Siste melding: 24-07-06, 19:49

Svar med sitat
Bokmerker