Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
09-06-07, 21:59 #10
Nå da da... tak skal du have.... nosy. Sikken en god og forstående pige du er. Du havde fuldstændig misforstået hvad jeg mente, lige som jeg havde misforstået hvad Lissa mente.
Opprinnelig skrevet av nosy
Jamen så prøv at forestille dig, at du er død indvendigt. At du er død, sløv, kræftesløs og energiforladt i årevis på grund af et lavt stofskifte, der bare bliver værre og værre.
Og prøv så at forestille dig, at du pludselig en morgen vågner op og.... alting er som i gamle dage da du var 100% rask. Du skyder op ud af sengen og har kræfter og energi til alt det du ellers ikke kunne magte dagen og måneder/år før. Du render rundt og ordner alt, maden smager og efter 18-20 timer er du blever omsider træt - sundt træt - og så lægger du dig, og beder til guderne at du har det lige så vidunderligt (sundt) næste morgen igen...
Næste morgen vågner du med kroppen og kræfterne - som om den gode dag i går aldrig fandtes! Du bliver ked af det, du bliver trist og du har meget, meget svært ved at forlige dig med at du fortsat er så syg som du hele tiden har været og at denne ene vidunderdag kun var en "højst mærkværdigt, akut, forbigående bedring".
Lissa har skrevet sit glædesindlæg som en trådstarter, dvs. et enkelt indlæg, der ikke var en del af en tråd om det samme. Derfor var jeg IKKE klar over, at det ikke var kun en enkel dag Lissa havde beskrevet, men en god dag ud af mange gode dage. Lissas beskrivelse ligner nemlig 100% beskrivelsen af mine "højst mærkværdige, akutte, forbigående bedringsdage" og derfor svarede jeg som jeg gjorde.
Med hensyn til "glædesdrebere"... ja, i så fald er der her på Sonjas rigtig mange af os, hvis man ønsker at høre solskinshistorier og så kommer vi bare og ødelægger det hele med vores triste vrøvl og rædselshistorierne om hvor skidt vi har det med denne sygdom. Jeg sidder faktisk og tænker nu over, om det var et menneske eller en sygdom, der kom her med sit sure opstød om "glædesdrebere". Jeg vælger at tro på, at det var sygdommen.
Til Lissa: tak for svar. Jeg var ikke klar over at du beskrev en enkel dag af mange i en længereværende, god periode. Tillykke med det og må det vare for evigt.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvorfor virker ikke thyroxin?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 18-04-08, 22:03 -
Hvorfor skal ikke Levaxindosen økes raskt?
Av Zena i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-05-07, 10:44

Svar med sitat
Bokmerker