Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
08-06-07, 12:42 #5
Nå skal det være sagt at jeg drikker sjeldent øl, for jeg tåler ikke hummla som er tilsatt, det pleier å gå hardt utover bihulene.....så kanskje det var det som gjorde utslaget??
Uansett, jeg har gått på levaxin nå i ca. 1 1/2 mnd. jeg begynnte i Mars opprinnelig, men måtte stoppe, da jeg fikk problemer med puls/angina smerter, skjelvinger osv. Mao,. symptoner på høyt stoff skifte. Jeg vet idag at det sannsynligis var fordi legen startet meg på altfor høy dose. Jeg startet rett på 0.50..Nå når jeg begynnte igjen så startet jeg på 0,25 etter to uker opp til 0,50, og nå de siste 3 dagene har jeg gått på 0,75. Så jeg har økt raskt....(vet ikke om det er så bra?)
Men nå sist gang, øka jeg på eget initiativ da, jeg begynnte å føle meg dårligt, har ikke merket noe enda, men jeg er heller ikke blitt dårligere ;-)
Problemet er at jeg ikke får gått skikkelig på do, og at jeg ikke lenger føler skikkelig sult :-( Spiser omtrent en gang i døgnet :-(
Jeg har gått ned 11kg. i vekt siden 27 Mars. Fra 70 til 59kg. Har ikke lyst til å gå mer ned i vekt. Prøver å trene og holde sirkulasjon og forbrening oppe, så langt med lite hell tydeligvis ;-)Jeg har nettopp fått diagnosen lavt stoffskifte... Av og på på levaxin
Lignende tråder
-
Om stoffskiftesykdom på tv2 frokosttv tirsdag 4. kl 8-halv n
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 8Siste melding: 05-03-08, 16:34 -
styre etter TSH
Av Bittebitt i forumet TSHSvar: 11Siste melding: 28-10-07, 17:55 -
etter inntak av levaxin
Av pusur i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 20-02-07, 17:55 -
Høy puls etter mat...
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 16-02-07, 19:13

Svar med sitat
Bokmerker