Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
31-05-07, 19:09 #9
Bruker
- Medlem siden
- May 2007
- Meldinger
- 3
Tusen hjertlig takk for alle innspill og svar. Er veldig glad for at jeg fant dette forumet da. Er ikke så lett med dette stoffskifte, og er få mennesker som har forståelse for hvordan det er å ha problemer med stoffskifte.
De beina mine og alt vannet er nok en tapt sak, jeg har prøvd alt. Kutte ut lettbrus og har prøvd lavkarbo dietter også. Jeg må nok bare leve i håpet om at stoffskifte stabiliserer seg en dag og at vannet da forsvinner.
Det som er rart er at blodprøvene mine visr jo høyt stoffskifte, men føles ut som om det er lavt, og for en som har hatt begge deler i mange år,så burde jeg vel vite hva jeg snakker om??For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
Høyt eller lavt stoffskifte?? Hva skjer?
Av Stratos i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 14-01-07, 22:34 -
Mulig å gå fra lavt til høyt stoffskifte?
Av Vilde i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 5Siste melding: 20-11-06, 15:58 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat
Bokmerker