Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
    Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    386

Standard Hypnose? Noen med erfaring?

Jeg skulle ha fått "stivet opp" selvtilliten. Jeg har vært plaget med dårlig selvtillit i årevis. Jeg er fæl til å psyke meg ned også. Tror ikke jeg klarer det, og så klarer jeg det selvsagt ikke. "Hva sa jeg" blir det da. "Du klarer aldri noe..."

Hva med dosering? Kan det gjøres bedre? Jeg tar nå 2 grain Armour og 75 mcg Levaxin. Det fungerer bra på depresjon og tretthet. Kroppen min tåler nattamming og lite søvn bra. Kansje ta 1/2 grain Armour like før jeg skal kjøre, for å få et løft?

Jeg har vært inne på en side som heter selvhypnose.no men vet ikke helt hvordan dette skal fungere.

I dag kjørte jeg til Klett via både motorveien, Heimdal sentrum og gammelveien. Jeg skal kjøre opp snart og mestrer bilen storartet enkelte ganger. Og så roter jeg det til for meg selv og gjør unødvendige bommerter.
    Kansje farlig å la meg få førerkort da, men jeg kjører bare så dårlig med kjørelærer. Tror det er psyken der igjen... Jeg skal vise han og tar meg sammen, men det blir bare motsatt virkning. Jeg kjører dårligere og kommer til neste kjøretime med enda dårligere utgangspunkt.

Skulle ha fått fikset hodet mitt, det er sikkert og visst!

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    386

Standard

Da trenger jeg ikke hypnose på en stund....
    FOR NÃ… HAR JEG BESTÃ…TT!!!

Jeg var så sikker på å stryke på forhånd, at jeg hadde innstilt meg på det. Kjørte også elendig på førerprøven, men nok til å få bestått! Da kjører jeg ikke så gæli ellers med andre ord.

Dårlig selvtillit har jeg hatt siden skolen, og stoffskifteproblemene har ikke gjort det bedre akkurat. Men nå tror jeg medisineringen er 99% riktig, for jeg klarer oppkjøring samtidig som jeg ammer en baby og får ganske lite søvn.

Julaften kom tidlig for meg i år!

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Vestfold
    Meldinger
    170

Standard

Hehe Bra jobba! Etter mitt skjønn må du da være ganske super??
    Selvhypnose vet jeg ikke så mye om, men kunne aldri tenkt meg det. Skumle folk som driver med slikt, tror nå jeg.
    Vi som har dårlig selvtillit må bare prøve å få til ting og klarer vi det så må vi skryte litt av oss selv og få litt skryt av andre. Det hjelper det. Klart man føler seg ikke som god sjåfør når man er helt fersk, ialle fall ikke hvis man har litt selvinnsikt. Men det kommer seg veldig med trening.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Klara
    Selvhypnose vet jeg ikke så mye om, men kunne aldri tenkt meg det. Skumle folk som driver med slikt, tror nå jeg.
    Ehh... Selvhypnose er noe man gjør selv, da... ;)

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Nordland
    Alder
    45
    Meldinger
    533

Standard Hypnose

Er det noen her som har testet om hypnose kan hjelpe mot stoffskifte plagene vi har?

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Ikke testet. Men jeg synes jeg har lest om det noen år siden, at noen liksom anbefalte hypnose.
    Ellers bruker Dr. Mercola EFT på sine pasienter (mest for at de skal klare den strenge dietten han setter dem på, ikke sukker eller brød eller korn. ) Se her i alternativt-foldere, og de har på hjemmesiden sin en helt ny video. www.emofree.com

Medlem siden
    Oct 2010
    Meldinger
    42

Standard Sv: Hypnose

Sitat Opprinnelig skrevet av gutt_81 Vis post
    Er det noen her som har testet om hypnose kan hjelpe mot stoffskifte plagene vi har?

Jeg er med på et forsøk nå, og må allerede kutte ned på Levaxin etter 3 uker med hypnose.

To av hans pasienter har allerede begynt å søke jobber.
    Skal fortelle mer om dette når jeg er sluttet på Levaxin. Går på 50 mg nå, så regner med innen jui )))

Lignende tråder

1. Noen som har erfaring med Radioaktiv jodbehandling?
    Av Mona K i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandling
    Svar: 4
    Siste melding: 07-02-08, 09:45
  2. Er det noen her som har erfaring med homeopati?
    Av Thyr i forumet Alternativ behandling
    Svar: 3
    Siste melding: 01-09-06, 11:34
  3. Noen som har erfaring med akupunktur?
    Av Ida i forumet Alternativ behandling
    Svar: 18
    Siste melding: 21-04-06, 19:24

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn