Viser søkeresultater 1 til 10 av 111
Tråd: Søvn og stoffskifte
Threaded View
-
05-05-07, 03:03 #11
chino ;)
Kjenner meg igjen i absolutt det meste du skriver. Helt håpløs søvn og har forsinket søvnfasesyndrom. Men hvorfor? Dessuten har de jo ingen hjelp for det, evt lys og Melatonin, men de er jo ikke interessert i underliggende årsaker, slik som stoffskiftet. Så det er nok stoffskiftet, eller en eller annen annen hormonubalanse som har skylden.
Det er bare noe som er så rart med meg....
En gang skulle jeg til USA. Måtte da få sovepiller av legen, for der var jeg i alle fall avhengig av å få sove, måtte jo være i stand til å ordne opp i ting og tang og kjøre bil m.m. Sovepillene, neida, de virket jo selvsagt ikke. Var rimelig fortvilet. Men det rare var at der fungerte døgnrytmen min helt fint - uten hjelpemidler. Merkelig, merkelig. Florida jeg var i, om vinteren. Akkurat passe temperatur for meg. Og de skrudde av lyset kl. 18.00, vet ikke om det hadde noe å si. Mitt søvnfasesyndrom blir verre og verre utover vinteren og våren, akkurat som resten av formen min, og bedres så litt og litt utover sensommeren og høsten - men det er jo likevel så unormalt som det går an å få blitt. Trøst deg med at de har funnet ut av at A-mennesker lider av en genfeil ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
THS-verdier og sliter med søvn
Av Lotta i forumet TSHSvar: 21Siste melding: 11-11-08, 18:37 -
Hva skjer? Rotfylt tann, Armour, temp, søvn
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 02-10-07, 00:51 -
Søvn ?
Av Lilja i forumet SøvnSvar: 4Siste melding: 01-09-06, 09:09 -
Søvn og søvnsykdommer..
Av Anne Ma i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 12-06-06, 14:29 -
ALkohol og søvn!
Av i forumet SøvnSvar: 3Siste melding: 11-07-05, 12:44