Viser søkeresultater 1 til 10 av 241
Threaded View
-
20-04-07, 12:15 #10
vært hos legen i dag. og.. (trygdekontoret) langt....
hun skjønte at jeg ikke er i form, selv om prøvesvarene mine har vært innenfor referanseområdet.
har dessuten fått flere symptomer den siste tiden, selv om verdiene har gått litt opp, som veldig tørr hud på hendene,nummen og kald i 2 fingre, hodepine,trøtt,svimmel, og dårligere syn, de siste ukene har jeg og fått skikkelig vonde hormon kviser på ryggen.også løper jeg på do i et sett, kan være oppe 4 ganger om natta for å tisse.
hukommelsen og konsentrasjon har aldri kommet tilbake etter jeg ble syk.
legen ville henvise meg til ct av hodet og nevrologisk, bare for å få utelukke sa hun...
også kunne hun sykmelde meg sa hun,jeg er fortsatt i mamma perm, og skal begynne i jobb om ca 2 uker.
jeg jobber i hjemmesykepleien 50%.
syns det er ganske skummelt å jobbe der når jeg ikke eier hukommelse.
jeg har fått ny jobb nå mens jeg har hatt mamma perm.
det en 50% stilling.
jeg har alltid tatt ekstravakter for å komme opp i 100% pga økonomien.
ringte nå trygdekontoret for å se hvordan det blir hvis jeg blir sykmeldt fra ekstravaktene.
fikk beskjed om å ringe jobben for å få de til å skrive et skriv om at jeg "skulle" ha fått 50% ekstravakter der.
men det er jo ikke så lett for de da, vi har liksom bare blitt enigpå tlf om at jeg skal jobbe ekstra.
prøvde å si til trygdekontoret at, vi er avhengig av de pengene, så jeg må nesten vite om jeg får sykepenger
men det kunne hun ikke svare på før hun fikk sykmeldingen og skrivet fra jobb.
dette føler jeg som blir gambling med økonomien vår :( .
tåpelig.
vet ikke hva jeg skal gjøre.
om jeg skal satse på at det går bra,eller presse kroppen min når jeg ikke føler meg frisk, til å jobbe 100%
noen son vet hva jeg bør gjøre?
var forresten hos øyelege i dag og, og han fant ut at jeg var kamuflert skjeløyd.
og han sa at det ble verre når jeg er sliten, og stoffskifte gjør meg jo sliten heletiden, så der er grunnen til at jeg har merket at synet er dårligere.
skulle bli bedre når stoffskiftet ble mer normalt sa han.
forresten tatt en hel haug med blodprøver i dag, så blir spennende å seHyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
Lignende tråder
-
Postpartum tyreoiditt... Hjelp!
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 22Siste melding: 07-05-12, 19:58 -
Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Av annis i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 27Siste melding: 13-03-11, 13:24 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Thyreoditt? Er det en sykdom i seg selv?
Av sunny i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 19Siste melding: 05-04-07, 11:35 -
De Quervains eller subakutt thyreoditt
Av Magnuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-02-07, 12:12

Svar med sitat

Bokmerker