Viser søkeresultater 21 til 30 av 36
Threaded View
-
05-04-07, 12:31 #30
Har vært borte fra forumet noen dager.
Jeg er helt enig om det med nettsidene, at de er ille. Jeg vet fra dem at de har satt ned et nytt utvalg for å få til forbedringer. Tidsperspektivet de oppgir er at det blir senere iår eller i vinter.
I Faglig Råd er Omdal nå, som jo jobber på Balderklinikken og ikke er under Aker på noen måte.
De på Aker, thyreoideapoliklinikken, ivrere for tidligere diagnose og bedre behandling. De satte ned referaseområdet for TSH etter Hunt-undersøkelsen. De i Tromsø og flere andre fagmiljøer nekter å følge de nye retningslinjene, de vil vente til TSH er 10. Jeg synes dere skal kaste tomater og egg på dem, ikke på akkurat Koren og Bjøro og de andre på Aker som går foran med lavere TSH-grenser.
Jeg har hørt fra NTF at de satser på amarbeid og ikke vil ha noe bråk eller lignende med legene, fordi man da ikke kommer videre.
Husk at endokrinologene i USA er delt opp i fire foreninger, hvor bare den ene er for lavere TSH-grenser (nærmere 2) og de andre for 10 pga vanskene med medisinering, de er redde for at mange vil bli overmdisinert når man begyner å medisinere med en TSH på 2,5 og 3 og sånn. (Les på nett, de sier faktisk så)
Så det kan jo ikke være forventet at NTF klarer å trylle fram en enighet blant alle norske leger, når de har flere forskjellige syn i utlandet og i USA.
Det med Oftebro, er et annet kapittel. De er uenige.
Ã…ssen medisiner bruker han, forresten?
Lignende tråder
-
Skal det ta så lang tid?
Av Lillejenta i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-11-08, 16:40 -
Bekymret for om mine jenter arver min hypo. Hva skal jeg være obs på?
Av mokki i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 21-01-08, 11:33 -
Skal opereres
Av Angelina i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 25-10-07, 17:33 -
Jeg skal på skole
Av skaye i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 10-03-07, 11:39

Svar med sitat
Bokmerker